niedziela, 5 stycznia 2014

14 pytań do Niej i Niego

1. Jak często i jak długo robisz zakupy?
Ona: W galerii jestem ok.3 razy w tygodniu mimo woli ale na takie typowe chodzenie po sklepach wybieram się raz na tydzień, dwa i z reguły zajmuje mi to 2 godziny, po ,których umieram...
On: Robię kiedy tylko jest przypływ gotówki... a jak robię to do upadłego. Więc jeśli chcesz ze mną jechać na zakupy przygotuj się...
Ona: Kiedy i gdzie?
On: Przeważnie w mieście nie daleko mnie ,no chyba ,że większy przypływ to jadę do ogromne centrum handlowego trochę dalej...

2. Co jest najbardziej niewygodną rzeczą w Twojej szafie ,którą mimo wszystko nosisz?
Ona: Mam szorty z podwyższonym stanem w starym stylu, które są okey dopóki czegoś nie zjem. Hahahah i tak je uwielbiam ♥
On: Chyba sweter z literą "R" który cały czas muszę poprawiać bo się przekręca.

3. Lubisz zakupy online?
Ona: Nie, nie i nie! Ja muszę dotknąć, przymierzyć i obejrzeć się ze wszystkich stron.
On: Lubię i to bardzo! Przynajmniej nie muzę się uchodzić jak głupi po sklepach ale i tak wolę tradycyjny shopping.

4. Idealny outfit dla płci przeciwnej?
Ona: Hmmm... Dobrze dopasowany garnitur ♥ A ze stylizacji na zwykły dzień? Spodnie w miarę dopasowane (ale nie tak ,żeby ugniatały- nie jestem sadystką) czarne ,szare albo jeansy ,jakiś t-shirt ze śmiesznym nadrukiem i rozpinany sweter (najlepiej gruby i bordowy!) i koniecznie zegarek!
On: Najlepiej na luzie ,czyli trampeczki jakieś miętowe rureczki, sweterek i do tego złote okularki....
Ona: Nie mam miętowych rureczek :(
On: Nie szkodzi.... Nie muszą być miętowe ale mówię ,że mi się takie podobają.

5. Jakie kolory królują w twojej szafie?
Ona: Biały, czarny i bordowy, ewentualnie granatowy ;)
On: Tak jak u Pani powyżej...

6. Rzecz ,która podoba ci się na innych ale sam/a byś jej nie założył/ła?
Ona: Zakolanówki (założę je jak będę mieć chude nogi lol), Martensy i zastanawiam się nad kupnem creepers'ów ale nie jestem pewna ,czy będę je nosić hahaha
On: Ultra obcisłe rurki... Jak takie coś można nosić przecież to zgniata to... no wiecie co...

7. 5 ubrań/dodatków bez ,których nie wyobrażasz sobie życia?
Ona: Na pewno jeansy, trampki, koszule, sweter i gumka do włosów ;D
On: Zegarek, bransoletki, okulary, czarne rurki, i szara czapka.
Ona: Ty nosisz czapkę? o.O
On: Nie full cap tylko taką szarą ,zwykłą taką fajną...

8. Ulubiony ciuch ?
Ona: Nie mam! Jak będąc matką mogę wybrać ulubione dziecko???
On: Moim ulubionym ciuchem są moje ukochane czarne rurki które noszę do wszystkiego. Przez płaszcze do zwykłych koszul w kratę.

9. Ulubiona marka ?
Ona: Nie zwracam zbytniej uwagi na marki ale jak większość kobiet chciałabym mieć torebkę od Coco ;)
On:W sumie to chyba nie mam, ale zawsze marzyło mi się coś od Gucciego.

10.  Największa wada ?
Ona: Myślę ,że zawsze mam rację i nie cierpię przepraszać ,ani przyznawać się do błędów.
On: Chyba niezdecydowanie, potrafię przymierzyć 4 bluzki 2 pary spodni a kupię skarpetki....
Ona: Ja mam problem zdecydować się jaki mają mieć wzór te skarpetki...
On: Ja zawsze kupuje czarne...

11. Ulubiony przedmiot z życia codziennego ?
Ona: Komórka, kot i książki!
On:Chyba mój telefon komórkowy i laptop.

12. Ulubiona książka ?
Ona: Spójrzmy na moją odpowiedź w pierwszym pytaniu... ;D
On: "Kod Leonarda da Vinci"

13. Najlepiej ubrana męska gwiazda z zagranicy ?
Ona: Haha według jakiegoś rankingu jest to Harry Styles ,który chodzi ciągle w białym/czarnym podkoszulku ,ma jedne, czarne spodnie i nosi buty dopóki się nie rozpadną.
On: Brad Pitt, George Clooney lub Robert Pattinson.
Ona: Tak! Uwielbiam zdjęcie Roba z papierosem, w koszulce "Get off my dick"- to takie prawdziwe!

14. Kiedy dorosnę to...
Ona: Pozabijam Was wszystkich. Będę chudą, piękną suką (lol marzenia się nie spełniają)
On:Wyjadę do NYC.
Ona: Zostawisz mnie? Przecież ja będę w Londynie!
On: Będę przyjeżdżał....
Ona: Mam nadzieję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz